Verkoopproces
Hieronder treft u een overzicht van de stappen in het verkopen van uw woning.
- Advies over de start verkoopprijs.
- Advies thuis om uw woning zo goed mogelijk uit te laten komen op de foto’s en advies over de te maken presentatie. Hoe beter en uitgebreider de presentatie van uw woning hoe beter deze zal worden gevonden op Funda.v
- Bij het maken van de foto’s zijn wij aanwezig om de fotograaf een handje te helpen en te zorgen dat de juiste en beste foto's gemaakt worden.
- Wij zorgen er voor dat de advertentie van uw woning opvalt ten opzichte van de rest door bijvoorbeeld het kiezen van een andere hoofdfoto, een andere manier van tekstopbouw en lay-out. Tevens promotie van uw woning voordat hij op Funda komt voor het beste resultaat.
- Het plaatsen van uw woning op Funda (volledige of standaard presentatie). Wij maken geen gebruik van de gratis plaatsing voor makelaars omdat dat een hele summiere presentatie is en dat niet in uw voordeel is.
- Het plaatsen van uw woning op verschillende websites, Instagram, Facebook en LinkedIn.
- Extra promotie van uw woning door middel van betaalde boosters op Facebook en Instagram zodat we de meeste mensen bereiken. Dus ook de mensen die nog niet wisten dat ze op zoek waren naar uw woning.
- De bezichtigingsafspraken zullen we verzamelen, combineren en plannen naar uw beste mogelijkheden en wensen.
Tijdens de bezichtigingen nemen wij ruim de tijd voor iedereen, zo reserveren wij ca. 30 min voor een bezichtiging. Op deze manier weten wij veel meer over de bezoekers en kunnen wij ze veel beter helpen en uw woning interessant maken. Hierdoor zult u een hogere opbrengst realiseren.
- Er is geen limiet op het aantal bezichtigingen. Hoe meer mensen de woning kunnen bekijken hoe beter dit voor u en de prijs is.
- Samen bepalen we de strategie tijdens de bezichtigingen en het bieden. Wij zullen u adviseren, maar u zult bepalen wat er met uw woning gebeurd.
- Wij zullen de koopovereenkomst opmaken en ervoor zorgen dat beide partijen de koopovereenkomst zullen ondertekenen en het correct in gang wordt gezet.
- Als de kopers van uw woning geen netwerk hebben zullen wij hun helpen in de juiste hypotheekadviseur, taxateur, notaris, enz.. Op deze manier houden we ook dat gedeelte van de verkoop redelijk in eigen hand wat meer zekerheid zal creëren.
- U kunt ons altijd bereiken voor vragen. De makelaar is veelal bereikbaar van 9.00-21.00 en ook in het weekend. Kantoor is bereikbaar van 9.00 tot 17.30.
- De gehele correspondentie met de notaris zal via ons lopen en u kunt daar alle vragen over stellen.
- Voordat we naar de notaris gaan hebben we een laatste inspectie met de kopers zodat zij kunnen controleren of dat het huis wordt opgeleverd zodat is afgesproken. Tevens zullen de meterstanden worden opgenomen.
- Ook na de notaris kunt u ons bereiken voor vragen of als er problemen zijn. Wij helpen u graag!